SBMI wil organisaties coachen bij verbetermanagement en helpen bij de doorvoering ervan.

Dit omvat het verbeteren, vernieuwen en ontwikkelen en is gericht op het verhogen van efficiency, effectiviteit en zin. De aandacht binnen organisaties gaat evenwichtig uit naar:

  1. De systemen, structuur en processen: de HET-kant
  2. De teamsamenwerking en cultuur: de WIJ-kant
  3. De persoonlijke kwaliteit en gedragsalternatieven van mensen: de IK-kant

Het doel hierbij is:

  1. Het behouden en vergroten van een tevreden en winstgevend klanten-platform van onze klanten.
  2. De motivatie, kennis en vaardigheden van de medewerkers van klanten als ook de teamsamenwerking verder te ontwikkelen door training en persoonlijke coaching
  3. De toekomst van onze klanten en SBMI zeker te stellen.

 

Sturrus Business Management International heeft onderstaande Visie

SBMI...

  1. wil een complete dienstverlener zijn in het verbeteren. Compleet in consultancy, project- & interimmanagement, training & coaching en auditing en compleet in het verbeteren van de HET-, WIJ- en IK-kant van de organisatie;
  2. wil zijn klanten leren wendbaar te zijn aan de steeds veranderende eisen van hun markt en klanten;
  3. wil door zijn klanten gezien worden als professional in het verbeteren van inspanningen, motivatie en resultaten;
  4. wil zijn klanten bedienen vanuit een netwerk van bewezen professionals met een hoge mate van betrokkenheid en inlevingsvermogen;
  5. wil inspirerend zijn relaties onderhouden en altijd het goede gesprek voeren met zijn klanten;
  6. wil open, eerlijk en effectief communiceren om daardoor succesvol te zijn voor zijn klanten en zichzelf;
  7. stelt de financiële doelen van zijn klanten centraal om de continuïteit voor alle partijen zeker te stellen;
  8. streeft naar de ''lerende mens''  en "groei" voor de organisatie en wil continu verbeteren, vernieuwen en ontwikkelen;
  9. wil dat zijn houding en gedrag als professional zich kenmerkt door actie, actief luisteren, hulpvaardigheid en menselijkheid;
  10. denkt altijd vanuit de positieve intentie en gaat uit van de principiële bereidheid hierin van de mensen waarmee hij samenwerkt;
  11. wil zichzelf en zijn klanten kunnen aanspreken op resultaten en zal daarom altijd een positief kritische houding stimuleren;
  12. durft te experimenteren en denkt vanuit de ondernemersgedachte: ''Wat kost het?'' en ''Wat levert het op?''.

Interimmanagement: aansturing van een organisatie-eenheid

 

×